Διπλωματικές εργασίες 3ου κύκλου σπουδών

Οι διπλωματικές εργασίες του δεύτερου κύκλου σπουδών αναφέρονται στους φοιτητές που εγράφησαν το 2019. Οι φοιτητές αυτοί παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων”

Οι διπλωματικές του 3ου κύκλου παρουσιάστηκαν:

Ιούνιος 2020

Δυσλεξία και βραχύχρονη μνήμη

Διδασκαλία μαθητών με δυσλεξία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών

Συγκριτική μελέτη για την προσχολική αγωγή κι εκπαίδευση σε Ελλάδα και Φινλανδία. Απόψεις παιδαγωγών του νομού Αττικής

Προαγωγή των ήπιων δεξιοτήτων στην προσχολική ηλικία και απόψεις παιδαγωγών για τους τρόπους ανάπτυξης τους

Η μικρή παιδική ηλικία: άλλοτε και σήμερα

Η διαθεματική προσέγγιση στη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την προσωρινή απαγόρευση
λειτουργίας των σχολείων λόγω του κορωνοϊού COVID-19

Οκτώβριος 2020

Η δημιουργική διαχείριση της πολυγλωσσίας στις τάξεις ΖΕΠ στο ελληνικό δημόσιο σχολείο

Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση στα Aκριτικά Νησιά

Εκπαίδευση αυτιστικών παιδιών με νέες τεχνολογίες

Αγιασώτικη διάλεκτος και Δημοτικό σχολείο. Στάσεις γονέων και εκπαιδευτικών

 Το χιούμορ ως μέθοδος τεχνική διδασκαλίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τα Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα

Ο Κινηματογράφος ως μέσο διδασκαλίας της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Νοέμβριος 2020

Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας στο Δημοτικό Γυμνάσιο. Η ρομποτική ως εργαλείο μάθησης

Διερεύνηση των απόψεων και γνώσεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις διατροφικές συνήθειες και ανάγκες των μαθητών

Δεκέμβριος 2020

Εκπαίδευση πρωτοτόκων μητέρων μέσω τεχνολογίας στη φροντίδα των βρεφών

Εκπαίδευση αυτιστικών παιδιών με νέες τεχνολογίες

Συγκριτική μελέτη των ιδεών παιδιών 4-6 ετών για τα σύννεφα και τη βροχή. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση

Καισαρική τομή και η επιρροή της στη μαθησιακή ανάπτυξη των παιδιών μια μελέτη σε μαθητές σχολικής ηλικίας

Φεβρουάριος 2021

Η ένταξη των προσφύγων μαθητών στο Ελληνικό σχολείο και οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις ενταξιακές πρακτικές των μαθητών αυτών

Ο ρόλος του φόβου στην συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών από την γέννηση έως 6 ετών. Απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας.

Παιδαγωγική και διδακτική διαχείριση της σεξουαλικότητας στο νηπιαγωγείο

Το χιούμορ στη σχολική τάξη

Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης στο δημοτικό σχολείο

Οι ρούμπρικες ως εργαλείο αξιολόγησης στην προσχολική αγωγή. Σχεδιασμός ρούμπρικων για την αξιολόγηση των κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων των νήπιων που φοιτούν στον παιδικό σταθμό

Η ποιότητα εμπειρίας μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην τηλεκπαίδευση μέσα από το διδακτικό μοντέλο του project. Αποφασιστικός παράγοντας αγωγής και μάθησης

Οι νέες τεχνολογίες στη διδακτικής της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο

Ανάπτυξη προγραμματιστικών δεξιοτήτων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με τη χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής

Μελέτη της αποτελεσματικότητας του ψηφιακού παιχνιδιού στην κατανόηση μαθηματικών εννοιών, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Νέες τεχνολογίες ως εργαλείο στην αντιμετώπιση της άνοιας

Αυτισμός. Αναπτυξιακές και γνωσιακές διαταραχές ανά ηλικιακή ομάδα

Εκπαιδευτικές μέθοδοι και συστήματα διδασκαλίας ανατομίας στο κλάδο των ιατρικών επιστημών

Η αξιοποίηση των αιμοπεταλίων στη μελέτη των νευροβιολογικών διαταραχών

ΔΕΠΥ και δυσκολίες στον ύπνο, καθώς και δυσκολία στην διαχείριση συμπεριφορών και συναισθημάτων

Η αξία του ελεύθερου παιχνιδιού στην προσχολική τάξη

Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά με αυτισμό

Οι νέες τεχνολογίες στα πλαίσια της διαπολιτισμικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διαμόρφωση των πολιτών του κόσμου

Η επίδραση της διαδικασίας της μάθησης στην γήρανση του νευρικού συστήματος

Κατάθλιψη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η χρήση ναρκωτικών ουσιών κατά τη διάρκεια της κύησης και η σύνδεση της με την εμφάνιση μαθησιακών δυσκολιών στο παιδί

“Κοινωνικές” πεπτιδικές ορμόνες ωκυτοκίνη και βασοπρεσίνη: η συμβολή τους στην αντιμετώπιση διαταραχών του αυτιστικού φάσματος

Νευροβιολογική βάση της σχιζοφρένειας: ο ρόλος των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και οι θεραπείες

Διερεύνηση της επιρροής της πανδημίας του ιού SARS-CoV-2 στις συνθήκες ζωής μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης