Οι διπλωματικές εργασίες του δεύτερου κύκλου σπουδών αναφέρονται στους φοιτητές που εγράφησαν το 2019. Οι φοιτητές αυτοί παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων”
Οι διπλωματικές του 3ου κύκλου παρουσιάστηκαν:
Ιούνιος 2020
Διδασκαλία μαθητών με δυσλεξία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών
Η μικρή παιδική ηλικία: άλλοτε και σήμερα
Η διαθεματική προσέγγιση στη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Οκτώβριος 2020
Η δημιουργική διαχείριση της πολυγλωσσίας στις τάξεις ΖΕΠ στο ελληνικό δημόσιο σχολείο
Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση στα Aκριτικά Νησιά
Εκπαίδευση αυτιστικών παιδιών με νέες τεχνολογίες
Αγιασώτικη διάλεκτος και Δημοτικό σχολείο. Στάσεις γονέων και εκπαιδευτικών
Το χιούμορ ως μέθοδος τεχνική διδασκαλίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τα Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ο Κινηματογράφος ως μέσο διδασκαλίας της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας στο Δημοτικό Γυμνάσιο. Η ρομποτική ως εργαλείο μάθησης
Δεκέμβριος 2020
Εκπαίδευση πρωτοτόκων μητέρων μέσω τεχνολογίας στη φροντίδα των βρεφών
Εκπαίδευση αυτιστικών παιδιών με νέες τεχνολογίες
Φεβρουάριος 2021
Παιδαγωγική και διδακτική διαχείριση της σεξουαλικότητας στο νηπιαγωγείο
Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης στο δημοτικό σχολείο
Οι νέες τεχνολογίες στη διδακτικής της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
Ανάπτυξη προγραμματιστικών δεξιοτήτων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με τη χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής
Νέες τεχνολογίες ως εργαλείο στην αντιμετώπιση της άνοιας
Αυτισμός. Αναπτυξιακές και γνωσιακές διαταραχές ανά ηλικιακή ομάδα
Εκπαιδευτικές μέθοδοι και συστήματα διδασκαλίας ανατομίας στο κλάδο των ιατρικών επιστημών
Η αξιοποίηση των αιμοπεταλίων στη μελέτη των νευροβιολογικών διαταραχών
ΔΕΠΥ και δυσκολίες στον ύπνο, καθώς και δυσκολία στην διαχείριση συμπεριφορών και συναισθημάτων
Η αξία του ελεύθερου παιχνιδιού στην προσχολική τάξη
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά με αυτισμό
Η επίδραση της διαδικασίας της μάθησης στην γήρανση του νευρικού συστήματος
Κατάθλιψη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
Νευροβιολογική βάση της σχιζοφρένειας: ο ρόλος των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και οι θεραπείες